Alla inlägg under juli 2010

Av Soloio - 5 juli 2010 18:05

Enligt almanackan ska jag inte alls jobba på fredag... utan jag går av på fredag morgon...


Måste verkligen kolla upp detta imorgon på jobbet... För jag hade verkligen för mig att jag skulle jobba fredan med... Haha, det är inte lätt att var jag :D

Av Soloio - 5 juli 2010 17:46

Uppenbarligen inte med så mycket....

Efter 4 dagars arbete, varav den första var inte schemalagd från början, insåg jag att jag kommer att ha jobbat 9 dagar i sträck den första veckan jag började med mitt sommarschema.


Så frågan att vad jag tänkte med är väldigt befogad på något sätt :D

Men jag antar att det var min iver att inte behöva tacka nej till jobb samt oron över framtiden som fick mig att tacka ja till ytterligare 2 extrapass efter att jag redan från början tackat ja till ett extra...


Så sedan torsdag så har jag jobbat, tors kväll, natt fre, lör, sön (gick av nu på måndag morgon). Imorgon tisdag ska jag jobba dag, ons-tor är mina ordinarie nätter plus fredag som är en extra natt som jag tog på mig. Så då går jag av på lördagmorgon och har första riktiga lediga dagen på söndag.

Men men, det ska nog gå bra, det är ju inte så alltid och jag har ju haft gott om tid att vila upp mig innan :P


Men det var tur att jag kom på detta nu, innan Micke hunnit bjuda in släkten till på lördag som det var först tänkt som. Nu får släkten komma o fira tonåringen på söndag istället :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards