Alla inlägg under februari 2009

Av Soloio - 26 februari 2009 20:47

Vilken natt det har varit... Först kunde vi inte somna för Mickes hosta, hemsk den lät. Sen äntligen vid 2 tiden inatt så lyckades jag somna då Micke såg på tv. Vaknade vid 3 snåret o behövde gå på toa... Mysigt *not* Så löst har jag inte haft på flera år känns det som...

Somnade om sen, sen vid 7 vaknade jag till igen ordentligt (var uppe vid 4 också när Micke kom o la sig). Toa igen, repris från de tidigare gångerna. Hade också väldigt ont i magen, uppe just vid magmunnen/magsäckens övre del. Tänkte att en reliv kunde hjälpa. Han inte mer än i köket så fick jag rusa tillbaka till toa o där kom upp gårdagens middag.

Insåg att jag lär ju inte jobba på fredag iaf...

Som tur är så har sluppit att spy mer men det andra hade kunnat vara bättre...


Höll ju fan på att svimma på toa, hann precis ropa på Micke så han kunde badda mig med en blöt handduk, fan va hemskt det var. Tydligen försvann all färg i ansiktet med :S Han var o hämta vatten o sen piggnade jag till lite iaf... Och kunde fortsätta sova lite till. 


Micke offrade sig o gick till affären, köpte lite proviva o annat nödvändigt, sen var har helt slut med. Eller det var han nog redan innan...


Inte nog med att han har sin hosta o förkylning och feber så spydde han med nu på kvällen...


Vilket miserabelt gäng vi är :D

Av Soloio - 25 februari 2009 06:41

Men det verkar jag ha gjort??

Frukost nu o sen jobb. Får väl jobba när jag inte har vett att plugga.

Får väl panik i helgen som vanligt då. Eller tisdagkväll nästa vecka... Jaja, det är bara att bita i det sura äpplet, har ju bara mig själv att skylla på.


Nä, lite fart så jag hinner med dagen också??

Av Soloio - 24 februari 2009 09:23

Pratade med morsan nyss... Hon har varit på jakt efter en etta en längre tid nu, för hon är bosatt i 2 städer för tillfället. Jag har påtalat att hon kommer inte att få nån etta inom den närmsta tiden, inte där hon vill ha iaf. Nu verkar det som att hon bestämt sig för att flytta tillbaka till Lule igen, för nu har hon fått en 3a på Tuna... Jaa det verkar inte vara lätt att vara hon iaf...

Av Soloio - 22 februari 2009 18:40

Så var äntligen den långa jobbedagen slut.. från att ha varit helt lugnt så blev det lite sådär på eftermiddan. Det vart såå mysigt så.. *not liksom* Det går som sagt nån form av spysjuka i huset, men en avd har varit rätt skonad... Tills nu mao.. Det spyddes o så.. o gissa vem som fick hålla hinken, båda gångerna *suck* Lär ju bli sjuk nu, med tanke på att jag fått allt som gått i det huset innan också.. så det skulle inte förvåna mig ett dugg.


Känner mig rätt seg för tillfället o ont i fossingarna har jag också... Känner mig inte ett dugg manad till att läsa Cullberg, började lite smått igårkväll på jobbet... Men liksom suck o misär... Lär ju inte gå bra på tentan om man säger som så...


Får nog gå o ta på mig lite o sega framför tvn eller nåt....



Av Soloio - 22 februari 2009 07:07

Nu frukost o sen jobb i massor av timmar *snark*


Känner mig såå upplagt *not* men vad ska man göra när man behöver pengar?? Ja då får man väl offra sina helger antar jag...

Jaja, det är bara 9 timmars jobb framför mig så är denna helgen slut :D

Av Soloio - 21 februari 2009 22:11

Kom hem för typ en timma sen, börjar kännas lagom segt nu. Lovade att jobba imorgon med. Blir ett mastodontpass på 9 timmar, segare än segt kommer jag nog att känna mig då.

Blev ingen träning efter jobbet, kändes som att det var bättre att komma hem då jag ska upp i tid imorgon. Lär ju inte vara upplagd för träning imorgon heller, så det får nog vänta till måndag.

På tal om träningen så tror jag att jag ska boka tid så får instruktören göra en 2split program till mig.. Känner att jag behöver 2 dagar mellan då jag har tränat och med en 2 split så kan jag träna som jag tänkt mig utan att känna mig helt utsliten.


Ska nog börja röra mig mot sängen snart...



Av Soloio - 21 februari 2009 14:02

De ringde för nån timme sen o undrade om jag kunde jobba kväll idag. Hade så dåligt samvete sen igår när jag nekade att jobba på en avd som är stängd pga magsjuka så jag tänkte att idag kan jag ju jobba.

Så snart bär det iväg, hoppas bara biljäveln startar, fick ju putta igång den i onsdags när jag skulle till jobbet *grr*

Men då var det kallare än vad det är idag så jag hoppas verkligen att det funkar idag.

Tänkte ev träna efter jobbet med, i källaren på jobbet finns det ett litet gym som det går att göra en del basic grejer i. Få se hur jag känner mig kl 21 då jag slutar.


Nu får jag sätta litet fart så jag hinner :O

Av Soloio - 15 februari 2009 16:48

Vi var till Annika igår på kvällen, blev bjudna på middag, tacos och melodifestivaltitt. Det var trevligt att komma iväg en stund. Fick i mig några bacardi med :P Dock blev jag såå mätt att jag fick ont i magen, har fortfarande problem...


Tidigare på dan var vi till Mickes mormor o morbror o fikade, det var ett tag sen vi var dit sist o de frågar alltid om när vi ska komma nästa gång...


Idag har vi tvättat, borde hämta upp det sista nu eg. Sen så har jag lite av en ågren för plugget, jag vet inte hur detta ska gå. Får sån ångest varje gång jag tänker på det o sen får jag ändå inget gjort....

Men jag måste ju på nåt sätt, kan inte ha det såhär, måste fixa uppgifterna. Bara måste.


Ska ner i tvättstugan nu, sen blir det go middag som älsklingen gjort åt oss *mums*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards