Direktlänk till inlägg 21 augusti 2009

Såja

Av Soloio - 21 augusti 2009 16:48

Praktiken över för idag... blev lite långrandigt där på slutet... Men överlag var det bra.


Sen efter det åkte jag på stan, skulle leta reda på en blomsterbutik... inte lätt. o svettigt värre var det med... Men sen tillslut hitta jag en interflora butik...

Så nu är det fixat lite blommor till morsan imorgon med *puh*

Men nu är jag så slut att jag ska gå o vila :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soloio - 12 februari 2023 01:04

  Mycket har hänt, många år förflutit men ändock står vi där igen. Inte för att det är bra. Något måste hända och jag är rädd att det är bara en sak kvar att göra. Jag har mer än mig att tänka på, någonting oerhört värdefullt, hela mitt liv! O...

Av Soloio - 19 juli 2012 19:37

Såg att du varit o snokat här... Tycker att är det något du vill veta så bästa sättet är nog att fråga mig... dock utan en massa "nya fina smeknamn" du har hittat på på sistone och utan att anklaga mig för att gnälla så fort jag försöker säga något.....

Av Soloio - 26 oktober 2010 22:00

  Länge sen sist jag skrev här...  Har känt att det inte har funnits nåt behov av bloggen sen jag skaffade facebook... Men nu kände jag behovet att skriva utan att behöva fundera vilka som kommer att läsa det och ev kommentera det med... Det har...

Av Soloio - 5 juli 2010 18:05

Enligt almanackan ska jag inte alls jobba på fredag... utan jag går av på fredag morgon...   Måste verkligen kolla upp detta imorgon på jobbet... För jag hade verkligen för mig att jag skulle jobba fredan med... Haha, det är inte lätt att var jag...

Av Soloio - 5 juli 2010 17:46

Uppenbarligen inte med så mycket.... Efter 4 dagars arbete, varav den första var inte schemalagd från början, insåg jag att jag kommer att ha jobbat 9 dagar i sträck den första veckan jag började med mitt sommarschema.   Så frågan att vad jag t...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards