Alla inlägg under augusti 2009

Av Soloio - 30 augusti 2009 21:37

Läste precis på en blogg om formex mässan o hon hade bilder med...

 


snodde en ärligt??

Men iaf, den fick mig att tänka på julen *ohno* :D

Men vet ni vad?? Jag kommer att ha ett hus att dekorera igen till jul *jublar* Fan va nice det kommer att bli... Kan faktist känna en längtan efter julen... Känslan och förväntningarna inför det... myset o alla ljus o allt *myser*

Av Soloio - 29 augusti 2009 22:04

Morsan fyllde år o det hade väl gått bra antar jag... Jag har faktist inte ringt dit en massa nu.. orkar inte o sen vet jag inte ens vad jag ska säga...

Orkar inte lägga mig i allt som händer, brosan får sköta det där, för det är väl som de säger, ju fler kockar desto sämre soppa...

Jag kan inte sitta här o oroa mig om morsan är nöjd eller inte, tror fan inte hon själv vet det heller, om hon är nöjd eller inte... Jag kan ju ändå inte göra nåt härifrån. 

Sen har jag rätt fullt upp här med... Dels helt praktist men även orosmässigt...

Rent praktist så får vi tillträde på tisdag... Rätt bra.. men sämre att jag har rätt många veckors praktik kvar att göra... Jag känner att jag borde hinna jobba några timmar med för att dryga ut kassan lite... JAg har en bunt uppgifter som ska göras, som jag inte får ro till att få färdigt, där har jag bara mig själv att skylla på... Men jag vet att jag kommer att få dem gjorda, bara jag BESTÄMMER mig...

Idag hade jag kunnat göra en massa... Men även om jag inte gjorde nå skolarbete så var jag lite produktiv iaf... Har vart på stan en sväng, var tvungen att köpa anti på apoteket då jag fick enorma blåsor under natten... *suck*

Sen är det tänkt att vi ska till svärmor imorgon för att fira henne, så jag köpte en present till henne... Sen har jag vattnat blommorna, dammsugit o skurat och tagit toaletten, jag var handlade lite snabbt också, går åt rätt mycket mjölk nu när jag druckit te då jag varit/är förkyld... Fixade mat, köttbullar o makkisar med stekt svamp till mig :D


Börjar känna mig rätt mör nu... funderar på att gå o lägga mig så jag orkar eventuellt köra upp imorgon

Av Soloio - 23 augusti 2009 00:33

Har morsan blivit... Hoppas att hon haft en bra födelsedag... Pratade bara lite snabbt med henne på morgonen...

Fick tag på brosan nu på kvällskvisten, tydligen hade min blomma kommit o den hade sett helt ok ut... De hade köpt nån tröja åt henne o kommit med tårta o sånt... Så det känns ju bra.

Brosan berättade att de skulle ta hem henne en sväng i morgon, så hon får se lägenheten... Blir säkert bra det.

Känns helt skumt att inte vara med o fira henne, att vara så långt bort... Är ju van att alltid ha varit där, att hon bakat lite o så, ibland haft tårta fastän hon aldrig har velat fira sin födelsedag...

Av Soloio - 21 augusti 2009 16:48

Praktiken över för idag... blev lite långrandigt där på slutet... Men överlag var det bra.


Sen efter det åkte jag på stan, skulle leta reda på en blomsterbutik... inte lätt. o svettigt värre var det med... Men sen tillslut hitta jag en interflora butik...

Så nu är det fixat lite blommor till morsan imorgon med *puh*

Men nu är jag så slut att jag ska gå o vila :P

Av Soloio - 21 augusti 2009 05:52

Morsan fyller år imorgon o jag har glömt bort allt *suck*

Måste försöka fixa det på nåt vis...

Av Soloio - 18 augusti 2009 09:52

Känns verkligen höstigt nu... Lite av den där klara luften som brukar komma om hösten... o färgerna.... Det är fint, men det känns som lite för tidigt :S

Fick sms av min kompis i Italien, där är det 35-37 grader... o det är rätt mycket skillnad till våra 15-17 grader *blää*


Jag har börjat på praktiken igår... Tror det kan bli bra... hoppas det.. är ju rätt många veckor jag ska vara där om man säger som så... Men det skiljer sig nog inte så mycket från hur det var när jag gjorde min förra praktik uppe i Norrland för nåt år sen... Inte mer än att vi ska göra uppgifter medans och att det är betydligt längre..


Känns som att jag har fullt upp hela tiden... fast det är nog mest för att jag tänker igenom allt jag ska göra innan jag gjort det, så när det sen är dags att verkligen göra det är jag helt utsliten... *Snurrigt värre jag vet*


Men nu får jag nog ändå sätta lite fart om jag ska hinna med nåt vettigt idag...

Av Soloio - 15 augusti 2009 06:21

Blir bra träning detta, att stiga upp svintidigt... för på måndag blir det ännu tidigare :O

Få se hur det går....


Men först ska jag klara av några timmars jobb nu på förmiddan, ska väl gå kan man tycka??


Men allra först ska jag nog hinna äta lite med...

Av Soloio - 12 augusti 2009 07:57

Fy vad jag drömde när Micke kom o väckte mig :D Jag drömde att jag var på ett gym och att jag hade precis haft gruppträning på löpband, hur det nu går ihop *eehh*

Men det visar bara att jag är beredd att träna även då jag borde sova *asg*


Orsaken jag är uppe såhär svintidigt är att det är begravningsdags idag.. Mickes farmor ska komma till den sista vilan som det så fint brukar heta...

Och undertecknad ska få träffa resten av familjen för första gången *iik*


Höll på att stryka igår, en skjorta till tonåringen, Mickes skjorta o sen byxorna jag köpte igår... Som vanligt är alla byxor för långa för mig... Men jag orkade inte ta fram symaskinen så jag tog den enkla varianten o strök på nå snabbfix eller vad det nu heter.. så håller det nog för idag iaf... Får tvätta byxorna sen o se hur mycket de krymper :S



Nu tror jag att det är dags för frukost??

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards