Alla inlägg under februari 2010

Av Soloio - 18 februari 2010 00:47

Går bara o ältar o ältar, kommer ingen vidare i tanken :(

Provade att ringa några kompisar, pratade bort några timmar :D Behövligt på sitt sätt men det hjälpte ändå inte riktigt...



Jag vet inte hur jag ska göra för att bli en "lektant"?? Jag fattar bara inte hur jag ska göra, jag är ingen rolig och medryckande person som är skojjig att umgås med, som alla flockas kring. Känner mig såå tråkig och efterhängsen....Som att jag inte har nåt att erbjuda...

Tror jag kom på det nu... frågan är bara hur jag går vidare...


Frågan är om jag ska jobba med den här målgruppen?? Frågan är vilken målgrupp som är "min" egentligen?? :S


Vad ska jag göra med mitt liv??




En annan grej som irriterade mig en hel del idag var det att handledaren kom o sa att det var bestämt att elever och annan löst folk (ej anställda/besökande) ska betala en viss summa för lunch o middag. Det i sig är inget problem, men jag tycker att det borde ha framkommit tidigare, är ju inte den första eleven där direkt samt att jag är tvingad att äta där, med de boende, maten som serveras. och därför har jag inget val än att hosta upp pengarna det handlar om, vilket i sig inte är så mycket egentligen samt att maten är rätt ok. Men lite irri blir jag ändå... Så det känns som att jag ska vara lite småaktig och begära laktosfri kost, vilket jag inte gjort hittils för jag har känt att det funkar sådär ändå..


Jaja, nog om detta.


Av Soloio - 14 februari 2010 22:58

Länge sen det skrevs nåt här, hade nästan glömt bort det hela...
Har haft lite andra ställen att skriva på, så behovet har inte varit så stort...



Egentligen är det inte så stor skillnad nu heller.. eller jag vet inte...
Det är husrenovering på G, det går sakta men säkert framåt, dock inte tack vare mig direkt...
Är knappt delaktig på nåt sätt... Skrapat lite golv och kört till tippen och lite virke o sånt... Stackars Micke får ta hela lasset själv.



Själv har jag totalt tappat gnistan, stundtals har jag lite ork och inspiration men det går snabbt över, tyvärr.



Skolan går åt helvete, får inget pluggat. Det enda som går på nåt sätt är praktiken, som tur är.
Denna praktiken är mycket roligare och ger så mycket mer än den förra...


Jag vet faktiskt inte hur jag ska göra för att rycka upp mig?? Några förslag??

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards